O dată cu începerea noului an 2019, avem plăcerea de a vă comunica programul grupelor:

GRUPELE  DE INFORMATICA

Nr Grupa  Descriere  Nivel  Orar Incepe din
1  Scratch A1  Scratch  pentru incepatori  cls.II-V  Sambata 11-13 19 ian.2019
2  Scratch A2  Scratch  pentru incepatori  cls.II-V  Joi 17-19 17 ian.2019
3 Scratch B  Scratch nivel mediu + Mblock  cls.II-VI Marti 17-19 22 ian.2019
4 Scratch B  Scratch nivel mediu + Mblock  cls.V-VII Sambata 9-11 02 feb .2019
5  IP1  Initiere in programare  cls.V-VII Luni 17-19 21 ian.2019
6  IP2  Initiere in programare  cls.V-VII Marti 17-19 05 feb.2019
7  Robotica  Programare si proiecte practice cu Arduino   cls.V-VIII  Sambata 13-15  26 ian.2019

*Grupele de Robotică necesită un anumit nivel de cunoștinte, de aceea pentru inscrierea în aceste grupe va fi nevoie ca să parcurgă cel putin un modul de Scratch.

GRUPELE  DE MATEMATICA

Nr Grupa Descriere Nivel
1 Math-A   Grupa de excelenta A cls.III
2 Math-B   Grupa de excelenta B     Sambata cls.IV
3 Math-C   Grupa de excelenta C cls.VI
4 Math-X   Grupa de pregatire pentru
Evaluare Nationala
cls.VII-VIII

*Grupele Math-A,Math-B,Math-C sunt grupe de EXCELENTA, acestea se adreseaza copiilor cu un nivel ridicat de pregatire sau cu o dorinta mare de a invata (nivel concursuri specifice, olimpiade, admitere clasa a V-a)

*Grupa Math-X  se adreseaza copiilor care doresc sa fie cat mai bine pregatiti pentu Evaluarea Nationala (teste pregatitoare, consolidari, evaluari, etc).

Grupele de matematica vor avea intre 4-7 elevi. Toate grupele de matematica se vor desfasura fie vineri dupa amiaza (16-18) fie sambata dimineata.

Scopuri(sau beneficii):
  • dezvoltarea gandirii
  • cresterea performantei scolare
  • eliminarea lacunelor
  • ajutor la problemele dificile de la teme(in limita timpului disponibil)

În ce constau grupele de informatica?  Vă invităm să aflați mai multe despre fiecare:

    10 Motive pentru care copiii ar trebui să înveţe programare

Vă rugăm să utilizaţi acest Formular pentru inscriere 2018   copii la cursurile de programare.